söndag 14 november 2010

Leva & Bomässan

Leva & Bomässan har gått av stapeln i Örebro och det är klart att man var lite nyfiken på den. Mannen och jag bestämde oss för att gå dit och se vad som erbjöds. En hel del intressanta utställare var där, vi kikade på kakelugnar, vattenrening och en hel del annat. Hittade lite söta dekorationer så jag ska försöka göra mig en egen liten julkrans till dörren, får väl se om jag kommer så långt... Blev också inspirerad av en föreläsning om inredning. Man behöver alltid fylla på på den fronten.

Här hemma börjar flyttkartongerna så sakterliga fyllas på och huset blir tömt på sina saker... Tre veckor kvar!

Må så gott!

1 kommentar:

Vardag och flärd sa...

Ja, nu närmar det sig med flytten för er. Jobbigt kan jag tror men ändå skönt att få göra sig av med en massa onödiga saker - så man kan fylla på nytt!
Ha det härligt!
Kram Eva