onsdag 28 september 2011

Liten hylla i köktet

 Tack alla söta som kommenterar här på bloggen!
Nu har jag fått upp en liten hylla i köket. Den har jag funderat länge över var jag ska ha. Nu har den då hittat sin plats. Här kan jag arrangera lite efter årstid hade jag tänkt mig. Så här i skördetid har några dillkronor fått komma in och pryda hyllan.
Nu när hösten tagit sitt grepp om vädret blir det ju inte så mycket blommor i trädgården längre, då får man plocka/köpa hem blommor. För blommor tycker jag gör så mycket för trivseln hemma.
Tända ljus är en annan mysfaktor.
Nu är det bara att kura ihop sig med en härlig filt i soffan till kvällen!
Dagen skulle bjuda på lite mulet väder så jag har nog tänkt mig att sätta mig framför symaskinen en stund. Jag har nämligen hittat ett så härligt ull-tyg som ska få bli kuddöverdrag nu till vintern.

Må så gott!

Inga kommentarer: