tisdag 29 mars 2011

Sängborden och mer

Nu är de då äntligen klara; mina sängbord. Jag fyndade dem på Myrorna för några veckor sen. Har varit på span efter sängbord till vårt nya sovrum men egentligen vill jag ha något nättare små bord. Dessa köpte jag mest för att vi skulle ha något alls... Jag blev nästan överraskad själv när de fick lite vit färg på sig! Jag har aldrig varit så förtjust i att måla figurer på fri hand, men detta funkade ganska bra ändå, tycker jag.
Det är ju klart att man gärna vill ha lite fint på sängborden också. Därför tog jag mig en runda, och hittade det jag sökte på Nice. Jag känner mig riktigt nöjd!
Den bedårande söta ljushållaren med ett hjärta som handtag, kan man annat än att bli förtjust?
En kupa av hönsnät...
Bokstäverna hittade jag på Panduro. Det var ju smidigt- bara att slänga på lite färg på dem också när jag ändå var i farten.
Då kan jag stryka lite på min lista, det är ju alltid kul.

Nu börjar ju också skorstenen bli klar och det kanske närmar sig att vi kan kakla vår kakelugnspanna... Ja, det finns alltid något att längta till.
Ett nytt projekt kommer jag sätta fart med nu, jag har köpt material till en hatthylla. Har ritat upp själva designen. Får visa mer när det är färdigt!

Må så gott!

6 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Hej! Vad roligt att du hittade till mig, alltid kul med nya bloggisar! =0)
Vilka fina sängbord, vit färg kan göra underverk.

Kram Emma

Joyforhome sa...

vilka fina sängborg, smart ide det där med bokstäverna :)

Edtiaflicka sa...

Fina sängbord! Det är så kul att få se vad som händer med huset! Kanske får jag se det "live" någon dag ;)

Kram Ida

Viola sa...

Tack för dina rara ord, dom värmde :) vilka fina sängbord, blev ju kanon, hoppas dagen varit bra, kramen VIOLA

Anonym sa...

Tack för att du tog dig tid och lämnade några rader hos mig. Blev så glad :).

Vilken mysig blogg du har!!! Sängbordet blev super snyggt.

Trevlig kväll!
Kram Maria

Christine sa...

Det där blev ju jättefint! Fortsätt med din inredning på mitt rum nu, det vill piffas upp tills jag flyttar hem igen. ;P