tisdag 1 mars 2011

Handdukshängaren

Nytt hus- nya utmaningar.
I vårt hus var badrummet mycket fint. Det var panel på väggarna och det fanns badkar. I ärlighetens namn ska jag väl säga att jag vill måla om och kanske vill jag ha ett badkar i lite äldre stil men jag är i det stora hela ganska nöjd med badrummet. Man får ju, som bekant, ta en sak i taget. Just nu är det ju "gästrummet" som har prio 1. När vi var på Bauhaus för lite sen hittade jag smidda spikar (eller; det skulle se ut som det) så fick jag en idé:

Jag tycker att det blev ganska läckert med denna handdukshängare.
Må så gott!

1 kommentar:

Viola sa...

Vilken läcker hängare, vad roligt att du vill var med och fira,,men jag tror du missuppfattade mig, min nätbutik går in på sitt fjörde år och gårdsbutken har varit öppen snart i ett år, lycka till på utlottningen, kramen från VIOLAN