onsdag 16 mars 2011

Köpmandisken

I går kom då kakelugnen och hela det paketet hem. Det var tunga grejer och de står nu och väntar på att bli inkopplade. Spännande. Hoppas alla ryggar som var med och hjälpte till att bära in sakerna mår bra idag.

Det är ju ett underbart väder idag med solen som skiner- härligt. Vill gärna visa lite bilder på köpmandisken som jag målat om för ett tag sen. Som vanligt måste jag ju säga: Tänk vad lite vit färg kan göra!!
Tidigare var den lite mörk, vi har ju haft den i några år...
Jag var ganska nöjd med den som den var, och det har behövts stötts och blötts många gånger innan jag bestämde mig för att måla om den. Nu är den som sagt vit och jag känner mig riktigt nöjd.

Må så gott!

1 kommentar:

Anna sa...

finfint! och hej förresten :)
Nu har även jag hittat din sida. Roligt att se hur du har det och vad fint du fixar!! kram Anna Brodin