torsdag 16 september 2010

Styling av huset

Det är mycket att tänka på när man ska få huset fotograferat... Vi har i flera dagar putsat och fejat här. Jag har gått och plockat ända fram till fotografen kom. Hur bilderna blev är ännu en gåta men det får vi väl snart veta.Det är ändå roligt att se att det går att göra fint hemma.
Nu har även vädret sagt sitt och det känns definitivt som höst. På ett sätt kan det kännas riktigt härligt att få plocka in alla krukor och prydnader som hör sommaren till. Nu väntar innekvällar i soffan med ljus och varma filtar. Ja, hösten är inte så tokig ändå. En fin kruka vill jag ändå ha, den har jag placerat vid entrédörren. Jag hittade så härligt kraftiga plantor av ljung och kryss...
 Idag var det då också dags att åka tillbaka till veterinärkliniken med vår kära häst Amie. Hon hade tack och lov blivit något bättre i sitt ben men blir tvungen att stå still i tre veckor till. Undrar just vad hon blir för energipaket den dagen någon sätter sig upp på henne igen. Det känns i alla fall skönt att det går åt rätt håll!
Må så gott!

4 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

Hej! Vad fint det ser ut! Är det försäljning på gång eller kommer det en inredningstidning kanske?? :)

Mvh Ida

peter sa...

Jag kikade på fotografens bilder på hemnet.se. De blev jättebra:)
Kram från Peter

himlaverket sa...

Härlig blogg. Tråkigt med hästen...
Hälsningar Ulla

Joyforhome sa...

vad roligt med en fotografering i hemmet :) bilderna blev säkert super

Kram Malin