måndag 4 oktober 2010

Mot nya mål

Jo, det stämmer; vi är på väg mot ny adress. Vi hittade drömhuset för ett tag sen och nu är det mest planer för detta hus som snurrar runt i huvudet på oss alla, tror jag. Det känns riktigt spännande. Nu kommer vi inte behöva mäta varje möbel och tänka på utrymmet- det nya huset är så mycket större än det vi bor i nu. Trots att jag längtar till det nya kan jag känna lite oro för huset vi bor i nu. Man har ändå lagt ner en hel del tid och själ i det. Jag vill ju att någon köper det och tar väl hand om det...


Just nu njuter jag i fulla drag, jag älskar verkligen hösten. Det är en årstid då det helt enkelt är tillåtet att dra sig tillbaka inomhus, tända lite mysiga ljus och kura ihop sig i soffan- gärna med en god kopp te... Tänk, bättre kan det ju inte bli enligt min mening. Man får även, äntligen, ta fram älsklingskoftorna i ylle. Det är inte fy skam det heller.

Må så gott!

1 kommentar:

Edtiaflicka sa...

jag håller med! Mysa med ljus och te, det e livet det! :)

Ida