söndag 10 oktober 2010

Dags att börja planera

Nu börjar det roliga tankejobbet att planera det nya hemmet. Jo, vi har ju köpt oss ett nytt hus. Det innebär ju en hel del planering. Vi kommer få flytta in till början av december, så jag vet inte riktigt hur det blir med julfirandet... Det är hur som helst väldigt spännande att tänka på det nya huset. Nu måste man planera för nya gardiner, nya tapeter, var ska alla möbler stå och självklart den nya uppvärmningen i huset! Det är nämligen inte helt klart än...
Må så gott!

3 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

Vad roligt med ett nytt hus att inreda!

Ida

lantromantik sa...

Fin blogg hittade hit igenom svenska inredningsbloggar.

mvh jenny

lantromantik sa...

vi är helt nöjda, med kakelungspannan vi har haft den i 4 år och den fungerar perfekt på ca 30min har vi varmvatten, och när vi eldar upp båda akatankarna så håller sig värmen i och går ner till 40 grader efter ca 24 h men vi är 5 st som duschar och badar.
vi gjorde av med 8,5 kubik ved förra vintern och på sommaren har vi solceller. den har redan betalt sig själv och är mysig och vacker .

Ett bra alternativ , jag brukar rekommendera den.

så mysigt i denna blogg jag ska kolla vidare om jag missat något:)

Jenny