onsdag 27 mars 2013

Lite pyssel

I går ägnade jag mig åt lite pyssel.
Det blev en häst i papier mache, inhandlad på Panduro. Bara att sätta igång att dekorera.
Jag valde att måla den vit och sedan använda mig av decoupage.
Den blev ganska romantisk.
Den matchade tapeten i det nytapetserade syrummet, så där får den nog bo just nu i alla fall.
Ja, nu ska jag verkligen sätta igång och jobba här hemma. Snart får jag besök av min dotter och vi ska en sväng till IKEA för att köpa inredning till salen, där jag håller på och grejar för fullt!
Må så gott!
 
 

4 kommentarer:

Lallbacken sa...

Hej Mariette. Så himmla fin hästen blev. Så söt. Vilken fin omgivning du har ;)
/mia

House and Garden by Bia sa...

Vad fin hästen blev...passar perfekt där den står;)
Önskar dej en härlig påskvecka!
Kram från mej!!

Viola sa...

SÅ FINT DET BLEV :) HA NU EN SKÖN OCH TREVLIG PÅSKHELG IHOP MED DE DINA, KRAM VIOLA

House and Garden by Bia sa...

GLAD PÅSK önskar jag dej!!!
Ha de gott min vän!!
Kram bia