måndag 25 mars 2013

Gammal charm

Jag har en förkärlek till gamla, ibland övergivna hus.
Jag vill "ta hand" om dem.
De har en historia att berätta, om bara någon vill lyssna.
Detta fina hus, som jag ser på mina promenader här omkring, får symbolisera alla dessa hus.
Just det här huset har dessutom en underbart fin inglasad förstukvist.
Hur är det med er, är det någon som tycker att dessa hus verkligen är värda att satsas på?
Tyvärr räcker ju tid och ork bara till ett hus, för min del.
Det finns en hel del att fascineras över och fantisera kring när man går en liten promenad, en helt vanlig dag.
Hoppas nu på en härlig vecka, med lika underbart väder som den helg som nyss varit.
Må så gott! 
 


1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Tack för titten!!
Joo då jag gillar gamla hus...vi bor ju i ett gammalt torp på sommaren, hihi....och det är renoverat på insidan...vi ska fixa utsidan också...men det går trögt, kan man lugnt påstå :)
Ha en bra dag!
Kram bia