söndag 24 mars 2013

Så fint...

Nu kan man nästan säga att syrummet är klart. Det blir ett kombinerat sy- och gästrum.
Gästdelen är helt klar nu. Jag blev så nöjd med de nya tapeterna. Var lite tveksam till att ha hela väggarna fyllda med rosor men jag gillar verkligen den romantiska känslan det blev i rummet.
Här tänker jag att jag kan pynta lite mer, det riktigt kliar i fingrarna!
Till och med våran Ingrid tycker att det nya gästrummet är trevligt- hon ville gärna vara med på bild idag.
Ett gammalt lakan har fått bli gardin. Jag tror jag har visat denna gardin förut. Att den får komma med igen är mest för att den passar så mycket bättre i rummet nu.
Framför det här fönstret kommer strykbrädan stå. Så härlig utsikt när man står och stryker!
Det är verkligen en strålande, underbar dag idag. Vi passade på att ta oss en lång promenad.
Tänk att folka stannar och tutar på min dotter...
Det händer spännande saker här i Lillkyrka.
Ha en fortsatt härlig söndag och...
 
Må så gott!




1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Så fräscht det blev i gästrummet...alltid fint med ljusa färger och tapeter...;)där skulle jag gärna sova;)
Ha en fin kväll!!
Kramisar