onsdag 13 mars 2013

En helt vanlig onsdag

Då är det åter onsdag, min lediga dag.
Det är en dag då jag försöker ägna mig åt pyssel i största allmänhet. Just nu är jag helt inriktad på att göra fint i vår samlingssal. Vi har lite planer för det rummet, som jag hoppas kunna berätta om här lite längre fram i vår.
 
Jag var till Arboga för några dagar sen och hittade denna fina lilla skylt med fin text.
Jag gillar verkligen skyltar och små meddelanden här och där. Just denna får för närvarande hänga i hallen.
Må så gott!

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Hej min vän, och tack för titten ;)
Gillar också skyltar...den du visar var det en fin text på;))
Har varit och shoppat igen!!! Var på Åhléns och köpte en provdocka...så läcker....har letat efter en på loppisar, men inte hittat någon...så läste jag i en tidning att Åhléns skulle få hem v. 10...och idag var jag där...och slog till;))))
Fick 20% rabatt för det var lite färg på den....men det var egentligen bara charmigt,hihi...gav 479 kr...sprillans ny!!!
Ska visa den på bloggen sen;)
Ha det gott min vän!
Kram bia

Lallbacken sa...

Hej Mariette. Det ska bli spännande att se samlingssalen!! Den fina spegeldörren är hur fin som helst ;) Vilka gröna fingrar du har med pelargonerna. Själv har jag inga. Gröna fingrar alltså ;)
/mia