tisdag 13 september 2011

Nu är det långsamt

Sen i söndags har jag gått och snörvlat och hostat- jag har blivit förkyld, riktigt förkyld. Just nu känns allt så långsamt, jag har ju inte ork att göra nästan någonting...
Tur att det finns lite stillsamma aktiviteter, just nu stickar jag en tröja. Det kan man ändå göra trots att man knappt orkar gå :)
Visar några bilder på arrangemang jag har ute i uterummet.
Rönnbär är så dekorativt! Och äpplena fortsätter att strömma in från svärmor...
Just nu blåser det riktiga höstvindar här, regnet har precis slutar. Det känns verkligen som riktig höst, något som jag verkligen gillar. Tänk att få dra på sig regnjackan och stövlarna och gå ut i trädgården och skrota! Underbart.
Ha en härlig tisdag!
Må så gott!

2 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

Åh nej! Krya på dig!!

Kram

Anonym sa...

Rönnbär som är så fiiint :)
Krya pårej och hoppas du får en trevlig helg ändå.
Kramar sofia