onsdag 15 december 2010

Mer jul

De nya gardinerna blev fina när de kom på plats! Jag sydde klart dem innan vi flyttat in men väl på plats hittade jag dem inte... Nu hänger de iallafall i köket och är så fina.
Idag blev affären klar med vårt gamla hus, så jag hade tagit semester för att hinna med detta. Det känns verkligen skönt att vi nu kan koncentrera oss helt på vårt nya hus. Julgranen är nu inhandlad och står i vår kalla sal och väntar på att få komma in i värmen. Eftersom jag är hemma idag var jag tvungen att prova på att binda en krans till ytterdörren.

 Nu börjar det kännas som det blir lite jul ändå.

Må så gott!

1 kommentar:

Elina sa...

Gardinerna ser jättefina ut! Jag blev riktigt nöjd med årets gardiner här hemma oxå men allra mest ser jag fram emot att åka ner till föräldrarna över jul för där är det alltid julstämning till tusen. I år tar jag med mig en emaljskylt från http://www.ramsign.se till dem oxå så tror de kommer bli lika nöjda som jag :)