söndag 8 januari 2012

Då så...

Efter några dagars pyssel är den klar- min nya CD-hylla!
När vi flyttade från vårt förra hus slängde jag just en sådan hylla (bokfärgad). Nu har jag köpt en ny Benno från IKEA. 

Jag har klätt den med "fuskpanel", satt på en krönlist och list nertill sen har jag målat allt vitt.
Hyllan fick sen dörrar.

Dessa dörrar ville jag klä med hönsnät men hade bara lite hemma; och när jag sätter igång vill jag få klart allt med det samma... Det fick bli nät på en dörr och endast tylltyg på den andra dörren. Inte så dumt?
Nu ska den bara få hitta sin plats här hemma. 
Jag har verkligen saknat att kunna spela musik. Det har mest blivit radion som fått gå på högvarv här hemma, men nu ska det bli favoritmusiken igen!
Trettonhelgen har verkligen bjudit på härligt väder och det har vi försökt tagit vara på. Vi har haft besök av två av mina kära systrar, vilket alltid är välkommet. 
Hoppas ni alla haft en lika härlig helg som jag. I morgon är det nya friska tag på jobbet.
Må så gott!

5 kommentarer:

mariaikos sa...

Men oj vad duktig du är på att piffa till möbler så det blir personligt . Jättesnyggt !
Jag köpte en cd - skiva till dottern , 14 år , i julklapp . Hon sa senare : mamma man behöver inte köpa skivor , dom finns i datorn på Spotyfi.......(vet inte hur det stavas).
Kram ♥

Edtiaflicka sa...

Men åhhh vad fin!! Duktigt!!

Kram Ida

mariaikos sa...

Jag undrar om hyllplanen är flyttbara ? Ryms det pocketböcker i den hyllan ?
Jag skulle behöva förvaring till alla mina pocketböcker . Tycker den här hyllan var smart , tar inte så stor plats som en bokhylla .
Kram ♥

Hammarsbacken sa...

Jätte fin cdhylla. Tänk vad fint det kan bli när man gör om lite. Duktigt! Kram Sonja.

Hammarsbacken sa...

Hej igen!
Kika in till mig, jag har nåt till dig...
Kram Sonja.