lördag 10 juli 2010

Semester i skärgården

Har du någon gång möjligheten så semestra då i Stockholms skärgård! Jag har nu tillbringat en vecka på den lilla, lilla ön Furuskär- och jag är helt såld.
Denna bild talar för sig själv... Jag tror inte jag skriver så mycket mer.
Lite romantiskt att bo så där ensam på en ö. Det fanns nämligen bara ett hur på vår ö. Vi hade en lite båt till vårt förfogande, med den kunde vi ta oss till en närbelägen ö där det fanns en liten kiosk. Solen lyste hela veckan- vad mer kan man begära?
Nu väntar hemmet och det som ska tas omhand här hemma. Vi blev ju inte riktigt klara med hallen innan vi åkte så det får väl bli att sätta igång med den nu så den blir klar! Nu är i alla fall batterierna ordentligt laddade. Återkommer med bilder på hallen så snart den är fix och klar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Underbart härligt! Jag kommer inte vara långt därifrån.... Åker till Åland om en vecka! :)
Mvh Ida