onsdag 9 februari 2011

Långtråkigt och en härlig födelsedag

Ja, då har lillan blivit stor... Det var 20-års kalas i helgen. Alltid lika roligt att träffa släkten.
 Eftersom det är hästar som är det stora intresset blev ju presenterna därefter:
Grattis älskade dotter och hoppas din dag blev så bra som du önskat!!!

Själv sitter jag mest med foten i högläge just nu. Ramlade nämligen och stukade foten häromdagen, så det blir inte så mycket gjort för min del. Blocket och Tradera är då en räddning i nöden, tänk så mycket man kan hitta där. Det är bara att sätta fantasin i rullning och sedan övertyga resten av hushållet att just den saken skulle vara perfekt hemma hos oss...
Saknar en korgstol och några askar/burkar att förvara i, får väl se hur det blir.


Må så gott!

3 kommentarer:

Tazzen sa...

Stackars dig! Hoppas du är bättre nu. Det såg ju inte särskilt kul ut att linka fram på ett ben. Men födelsedagsfesten för "lillan" blev ju väldigt lyckad. Vi hade jättetrevligt. Krya på dig nu. Kram

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vad glad jag blev när jag läste din kommentar på min blogg. Tack för de fina orden. Det är alltid lika roligt att få nya besökare. Har nu tittat runt på din blogg och jag ser att vi har en del gemensamt. Jag firade min lille son som fyllde 20 den 31 januari. Din hylla blev fin när den fick lite vit färg. Tack för all inspiration.
Ha det såå bra.
Kram
Camilla

Christine sa...

Min bästa födelsedag någonsin skulle jag tro! :) Tack för att du är världens bästa mamma, jag älskar dig. <3