onsdag 21 mars 2012

Nu kan jag inte vänta längre

Så här i vårtider är det svårt att vänta på den rätta tiden att få plantera utomhus.
Nu kunde jag inte vänta längre. Jag har köpt mig lite penséer och några påskliljor.
De fick ta plats i min kruka jag har på entrétrappan.
Några videgrenar fick hjälpa till att få lite höjd på planteringen. - Så, nu har jag äntligen lite vår på min trappa!
Denna dag har ju bjudit på sol och varma plusgrader. Det är alltid lika svårt att sitta inomhus då.
Ett av mina loppisfynd är nu klara:
Har ännu inte bestämt vad jag ska använda den till.
Jag fick gatan utpekad av någon som varit just där, det blir ju lite roligare med någon form av anknytning.
Må så gott!

1 kommentar:

Camillas vita villa sa...

Hej!
Du har också fått det fint på din trappa. Vad fint du har målat.
Ha det så bra.
Camilla