fredag 2 mars 2012

Då var det fredag...igen!

Ibland springer verkligen veckorna iväg. Denna vecka har gått SÅ fort, tycker jag. Vill gärna visa upp vårt nytapetserade TV-rum. Tillslut valde vi tapeten Garden från Boråstapeter. Jag känner mig väldigt nöjd med valet, rummet blev mycket ljusare nu än tidigare.
Lite saker som har legat och väntat på rätt plats har nu kommit fram ur skrymslena.
En söt ram med griffeltavla i, som jag knåpade ihop för ett tag sedan passade utmärkt här inne nu!
Ja, jag är nog inte helt klar när det gäller dekoration över/bakom soffan, men detta är ändå en början.
En liten ram fick en släng av hönsnät, så kunde man hänga upp lite florabilder och och annat kul. Om jag hade fått önska fritt hade ramen förstås varit lite större, typ ett gammalt fönster men man får ta vad man har- som en klok kvinna sa en gång i tiden.
Florabilderna budade jag hem på Tradera.
Lite vårblommor har fått komma på plats också.
Pärlhyacinter, är inte det vår, eller?
Idag har det varit ett fantastiskt vackert vårväder, man blir så glad bara solen visar sig lite! Håll nu tummarna för att solen fortsätter lysa i helgen.
Må så gott!

Inga kommentarer: