onsdag 29 februari 2012

Datumhjälp fick plats i köket

Då har vi fått upp vår nya almanacka. Den inköptes i slutet av januari men har inte hittat sin plats förrän nu. Det är så otroligt skönt vackert väder ute idag, men jag passar ändå på att fixa lite inne. Jag kan nog tycka att det är lite extra roligt att ordna det fint inne när det är ljust och fint ute.
Det är ju skottdagen idag, så det är ju extra roligt att visa upp almanackan då.
Det fina motivet gör ju också sitt till att jag gillade denna almanacka så bra.
Eftersom vi bor i ett gammalt hus kommer det fram lite äldre byggmaterial när man renoverar. Detta tog jag tillvara när almanackan skulle komma upp på plats.
Ingen risk att denna almanacka kommer ramla ner från väggen!
Må så gott!

1 kommentar:

Så Vitt Jag Vet sa...

Gillar din fina almanacke,,
Kuddfodralet i förra inlägget var för härligt !
Kraam
sanne