tisdag 14 februari 2012

En överraskning

Jag har under en tid gått och sneglat på dörren in till våran tvättstuga. Mina misstankar har blivit starkare för varje dag.
För några dagar sen började jag knacka på dörren...
Sen klämde jag lite...
Tillslut kunde jag inte hålla mig; jag ropade på käre mannen. 
Frågade honom- Tror du det kan vara en spegeldörr under här?
Dörren har inte varit någon direkt prydnad för huset, jag har till och med börjat måla den för att den mer skulle passa in.
Men mannen hämtade ett stämjärn och hammare och började försiktigt bända bort skivan som täckte dörren.
Och tänk; 
Under denna plana skiva fanns...
Ja, just det
En spegeldörr!
Tänk att man kan bli så glad för så lite :)
Många små spikhål runt hela dörren finns ju men, men...
Nu återstår att ta bort skivan på andra sidan och se om dörren håller ihop av sig själv- jag hoppas förstås!

Må så gott!

3 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

Vad fin!! jag gillar även färgen också...:)

Viola sa...

Vilken lycka ...så fin :) ha en skön kväll, kramen

Liza sa...

Hej!

Oj vilket fynd!
Så fin, varför vill man sätta för den vackra...?!

Ha det bra!

Mvh Liza