onsdag 1 februari 2012

Mitt onsdagsfynd

Ja, det är väl inte så att jag fyndar varje dag men ändå...
Har nu varit på jakt efter en kälke, för att dra in veden på. Det finns en och annan men av olika anledningar har jag inte slagit till. Nu fanns den där mitt framför mina ögon och dessutom- billig!
Det är nästan så jag skulle vilja ha den inne, som inredning istället.
Inte så mycket spik i denna kälke, mest bara plugg...
Och riktiga beslag!
Det har varit en ganska fin dag idag. Jag har mest snurrat runt på stan idag men det var ju tur, annars hade jag nog inte hittat detta fynd.
Må så gott alla!

4 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

En sådan stolpakälke ( som vi säger ) skulle jag vilja
ha.. Kommer ihåg då vi som barn åkte på en sådan..
Ha en bra dag !
Kraam
Sanne

Hammarsbacken sa...

Oj, vilken charmig kälke du har hittat. Ja, den skulle vara fin som inredningsdetalj. Kanske ute med granris på till julen....

Viola sa...

Helläcker, jagar alltid gamla kälkar och slädar som skylt ute för butiken.. tröttnar på denna så vet du vem som vill köpta :) ha en skön helg i rysskylan, kram

Anna sa...

Meeen, vilket fynd! Såååå läcker! Blir lite lätt avis!