lördag 4 februari 2012

Ett brustet hjärta och vackert väder

Det har verkligen varit otroligt vackert väder idag! Så här får vintern gärna vara, för min del!
I morse drog vi på oss varma kläder och tog en ordentlig promenad i solen. Kylan bet i kinderna men vad gör väl det när man är välklädd.
Värmande soppa till lunch är inte heller så fel.
Ute i trädgården upptäckte jag ett lite missöde, som visade sig bli väldigt vackert på bild.
Det fina betonghjärtat som har fått ligga kvar ute under vintern har gått sönder. Det hade delat sig i tre delar och låg där i all sin ensamhet på bordet.
Vet inte riktigt när det hänt och det är lite svårt att se när man bara passerar förbi.
Nu har jag inhandlat lite målarfärg till väggarna i vårt TV-rum. Den bruna tapeten ska nu bort. Jag har nog bestämt mig för tapeten som heter Garden, hoppas bara min färghandlare har den...får fråga på måndag.
Ha nu en härlig fortsättning på helgen!
Må så gott!

1 kommentar:

Viola sa...

Hoppas du har en skön helg i kylan...här har vi fortfarande -20 så jag hoppas på lindring snart, njut utav dagen, kram