fredag 3 augusti 2012

Datorns nya plats

Jag har nog alldeles glömt bort att visa hur det blev i våran övre hall.
Det var ju där datorn skulle placeras. Jag har kämpat emot bra länge- vill inte ha en stationär dator som "förstör". Men nu har vi enats och löst det på ett ganska ok. sätt.
Jag hittade ett fint skrivbord- ett som jag länge velat ha, men inte fått plats med, så det var ju bra.
Stolen har jag haft i många herrans år, en kär gammal klenod.
Ja, så då fick datorn ta plats där, då. Ganska ok ändå.
Problem blev det när skrivare och diverse skulle få plats det med.
Jag hittade en superfin liten buffé (?) som fick bli vit.

Tyvärr får detta bli mer av en nödlösning. Denna möbel är nämligen för bred och en dörr går därför inte att öppna helt. Får leta efter något annat men under tiden tycker jag att denna passar superfint!
Så här såg den ut från början:
Nu önskar jag er alla en trevlig fredag- början på helgen :)
Må så gott!

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Det blev ju fint det där. Snyggt med vitt.
Jag önskar en trevlig helg.
I morgon skall vi gå o se Tomas Ledin spela här i stan.
Kram Bia