tisdag 22 januari 2013

Och vad händer här då?

Här ska ni få se...
Något jag längtat efter en lång stund. 
Vi bygger en garderob i vårt sovrum. 
Sovrummet är stort nog ändå, så det blir en 90 cm djup garderob efter hela kortsidan av rummet. Känns riktigt bra med ordentligt med förvaringsutrymme. Tänk, nu slipper vi smyga in till gästerna (när vi har några här) för att hämta kläder! Lycka!
Jag har fullt upp med att fundera över om jag ska ha något smart hyllsystem här inne eller om jag ska få käre mannen att sätta upp rejäla hyllor direkt på väggen. Har ni några idéer?
Dörrarna håller jag som bäst på att skrapa, för att kunna måla dem. Jag visade dem i förra inlägget- jag är fortfarande överlycklig över dem!
Det kommer bli en tapet på väggen som man ser när man öppnar dörrarna. Visar dem så snart de är på plats.
Må så gott!

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Tack för titten!
Har ingen bra idé att komma med ;)
Väntar på spänning på resultatet ;))
Hoppas du har det bra, trots kylan..burr!!
Kramen

Lallbacken sa...

Hej Mariette. Ja du...det blir ju mer lantlig stil om man sätter "platsbyggda" hyllor... Hursomhelst så kommer det bli perfekt ;)
/mia