onsdag 24 april 2013

Det blev en väska

En liten titt in här på bloggen.
Det går verkligen för runt här hemma.
Jag tycker om när det är mycket runt mig men det innebär också att jag inte alltid hinner med allt jag vill...
Nu har jag testat bildöverföring från papper till tyg.
Det var roligt vill jag lova.
Resultatet blev en väska med dotterns vackra häst på.

Det är svårt att misslyckas med ett så vackert motiv. Hi, hi.
 
Regn har vi haft i överflöd nu ett tag. Tack ändå att snön är borta!
Visst är det väl härligt med våren!
Må så gott!

3 kommentarer:

Lallbacken sa...

hej mariette. vad kul det låter att fixa med bilder. väskan blev jättefin ;)
/mia

House and Garden by Bia sa...

Jaa visst är det skönt att våren äntligen är här...den var seg i år!!
Läcker väska du gjort.....
Fortsatt trevlig helg till dej!
Kram

Viola sa...

Tack för din goa kommentar, den värmde ska du veta :) ha en fin helg, kram