söndag 2 februari 2014

Väskor

Snö, snö... Visst är det härligt med snö, men jösses, vad det är jobbigt att skotta!
Mellan varven hinner jag ändå sticka lite, min nya "måste-göra" grej.
Jag är väldigt förtjust i väskor, vill gärna ha en axelväska av något slag, så jag får med mig det viktigaste när jag ska gå iväg hemifrån. Det är så roligt att kunna variera sig och byta väska lite då och då. Eftersom jag vet så precis vilken typ av väska jag vill ha, och sällan hittar dem i affären, så får jag ibland lov att göra den själv.
Nu är väskan som jag skrev om förut klar.
Jag är riktigt glad åt den.
Så glad, faktiskt, att jag nu börjat med en ny. En rosa.
Denna väska fick ett rosa foder. Den finns nu till salu i gårdscaféet.
Men, eftersom jag inte kan sitta still utan något för händer, så har jag även lyckats färdigställa en annan liten väska.
Den är av lite enklare modell, med en liten ros i ena hörnet.
Vilken typ av väska tycker du bäst om? Det skulle vara spännande att veta vad just du tänker på när du väljer väska.
Må så gott!

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Jättefina väskor tycker jag;))...jag gillar väskor och skor, hihi....som så många andra ;)...jag faller för alla typer av väskor...både stora och små ;)).....nu ska jag sätta mej och bläddra i Vakre Hjem som jag köpt idag;)....
Kram bia

Viola sa...

Vilka läckra skapelser, den översta blev min favis, synd att du har så långt till mig annars skulle du kunna vara med på våra marknader, kram