lördag 17 oktober 2009

Hälsingland

Är på besök i Hälsingland. Det är ett så vackert område med härlig natur. Höga berg och mycket vatten. Tänkte ett svagt ögonblick att det vore helt perfekt att bo här uppe. Tänkte sedan vidare... Det är långt till affärer, sjukhus och andra offentliga inrättningar- jag insåg att jag bor ganska bra där jag bor.

Annars finns det mycket fina, stora hus som ligger otroligt fint här uppe.

Trevligt att träffa släkt, även om det inte är min egen, det är svägerskan som bor här.

När helgen är slut börjar pysslandet igen. Lapptäcket väntar och i garaget står ett "nytt" köksbord och en byrå och väntar på lite slipning och målning. Har även hittat en annons på Blocket om lite fina stolar som jag är sugen på att köpa... Det är nästan så man längtar.

1 kommentar:

Tazzen sa...

Vad kul med nya bloggen. Den blev ju jättefin. Måste lägga till den i min bloggrunda... Kram på dig.