tisdag 27 oktober 2009

Köksbordet

Nu finns det äntligen på plats; vårat (mitt) nya köksbord. Jag har målat om bordet och häromdagen hittade jag Stolarna på Blocket... Det var bara att sätta sig i bilen och åka till Skövde... Kära mannen var så snäll och följde med. Stolarna gick att ställa in direkt och så var det ett helt annat kök. Så här såg bordet ut när jag köpte det:



Tyvärr lade batterierna i kameran av precis när jag skulle ladda upp bilderna på vårat "nya" kök. Dessa bilder kommer så snart jag inhandlat nya batterier.


Jag kan ju ändå försöka beskriva: Det blev vitt och ljust (någon som blev förvånad?) Och dessutom känns det som det blev mer rymd i köket! Märkligt nog är man så otroligt van att sitta högt- eftersom det förra bordet var ett barbord- så nu känns det som om man sitter på marken. Märkligt vad man vänjer sig...

1 kommentar:

Tazzen sa...

Vad kul. Väntar på bilderna...