söndag 25 oktober 2009

Helgen

Då har helgen snart gått. För min del har det varit en ganska bra helg. Jag har hunnit med att träna lite (Nautilus) och jag har hunnit göra färdigt både kuddarna till sovrummet och det "nya" köksbordet! Lägger ut bilder så snart jag har laddat över dem till datorn...

Ringde även på en annons om pinnstolar, har varit på jakt efter sådana nu i flera veckor. Det har känts som helt omöjligt att få tag på, men nu hittade jag någon som vill sälja sina- han bor i Skövde. Vad gör man inte för att få tag på det man vill- på tisdag åker jag till Skövde och köper stolar! De stolarna som jag inhandlat på Myrorna får jag väl försöka göra mig av med igen, kanske via blocket? Det är ju ändå roligt att få göra dem fina... 

Nu är det väl dags att sätta sig och fixa lite med smyckena, har fått lite beställning- alltid lika kul!!!

Inga kommentarer: