lördag 21 augusti 2010

Vardagsrummet

Nu är det äntligen färdigt! -Vårat vardagsrum. Soffan är också den på plats. Jag har sparat lite på väggarna; har inte hängt upp alltför mycket där ännu, känner mig fortfarande för.
Gjorde en liten dekoration till bordet, lite ljus och så ville jag ha någon blomma. Vad finns i blomväg nu... Det fick bli ett skott från doktor Westerlunds blomma- lite grönt kan vara väldigt fint det med.
Har tidigare sytt en kudde där jag pressat på ett gammalt foto på en bekant till min gammelmormor- den kudden fick nu en ny plats.
Hörnet med det lilla pelarbordet har jag visat förut men det få vara med idag också. Jag tycker så mycket om det bordet, man kan göra så mycket med det. Var snäll och titta inte alltför noga på orkidén, den har precis blommat över...
Nu är det dags att ta sig upp på stan, Örebro får ju fint besök av kungen idag. Så varför inte avsluta med en bild på min egendekorerade kruka med en krona på?
Må så gott!!

Inga kommentarer: