onsdag 2 november 2011

En del av sovrummet

Hallå, kära vänner! Jag måste nog börja med ett lite förlåt, det har varit långt mellan uppdateringarna här på bloggen under en tid. Hoppas ni har tålamod, jag kommer igen!
Tänkte visa en liten vrå från vårt sovrum. Det var ganska tomt där innan jag hittade korgstolen.
Den har målats vit. Dynan ville jag ha vit med vitbroderi men det är inte alltid man hittar det man vill ha, vad göra då? Ja, jag löste det så att jag gjorde mig ett vitbroderi själv. Kanske inte det finaste men det är mitt...
Broderi är väldigt kul och med bra trådar är det ännu roligare.
Just nu håller jag på och förbereder lite saker inför lilla jul och hantversmarknaden i Täby (utanför Marieberg i Örebro), där jag ska medverka i år. Jag tänkte ha med mig lite mer textilier än jag haft tidigare år.
Må så gott!

1 kommentar:

Edtiaflicka sa...

vad kul med marknad! Återkom med tid och plats så kanske jag kommer!!

Kram Ida