lördag 2 februari 2013

För bara lite sen hittade jag en, för mig, ny liten affär. En byggnadsvårdsaffär. Ovolin i Karlslund.
De har allt det där som saknas i vanliga byggvaruhus. Som tex. nytillverkade gångjärn i gammalt utförande, precis vad jag ville ha just då! Gissa om jag blev lycklig.
I den fina affären hittade jag också en helt underbar yllefilt- i lammull.
Den värmer något alldelse fantastiskt så här under kalla vinterkvällar.
Påminn mig gärna om att jag helst vill ha naturmaterial numera!
Ha en härlig fortsättning på lördagkvällen.
Må så gott!

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Den såg gosig ut den filten...värmer nog bra:))
Önskar dej en fin kväll!
Här kommer det att spelas bingolotto, hihi...
Kramar från bia

Lallbacken sa...

Hej Mariette. Vilken tur att du hittat en ny liten affär :) det är alltid kul. Mysig filt! Och så fint och bra det blir med garderoben. Supersöt tapet! Ha en bra vecka ;)
/mia