fredag 25 maj 2012

Åh, så fina saker!

Fredagkväll, det känns riktigt bra. Nu är det ledigt några dagar. Det blir en hel del att stå i ändå med konfirmation och morsdag men det är ju roliga saker.
Jag tog mig en tur förbi loppis idag, blir så lycklig när jag hittar fina saker, ofta på loppis.
I dag var en särskilt lyckad dag, jag hittade flera fina saker, letade egentligen något att plantera blomma i till lilla mor men kom hem med mycket mer.
En liten terrin, det har jag velat ha länge. Och se bara på den fina sockerkaksformen...mmm...
De fina kökshanddukarna tänkte jag att kära dottern ska få, hon har inte så många, där i sitt nya hem
Glasskålar har jag också svårt att gå förbi när jag är ute och handlar. Det kom med en nu också.
Visst är den väl fin!?
Vädret har varit helt fantastiskt även idag. Jag har hunnit rensa de flesta rabatter här hemma nu, det känns riktigt bra. Men nu tror jag det börjar dra ihop sig till lite åskväder, törs nog inte sitta här framför datorn så länge till. Jag får försöka njuta av fredagkvällen på annat sätt.
Må så gott!

Inga kommentarer: