onsdag 23 maj 2012

Oj, jag undrar vad målarmäster skulle säga...

Hallå i sommarvärmen. Nu var det ett tag sen jag skrev något här. Det har mest blivit trädgårdsarbete den senaste tiden- naturen gör sig påmind. Gräsmattan växer så det knakar och rabatterna vill ha sin uppmärksamhet, om inte ogräset ska ta över helt...
Nu håller jag på med sista rycket i trappan.
Det är faktiskt ganska kul, men undrar vad en fackman skulle säga...
Eftersom det var vävtapet uppsatt på väggen förut så var  det en skarv mellan kvarvarande tapet och panelen, så vad gör man?...
Jag letade reda på lite gamla tapetrester och började tapetsera. Tapeterna hänger lite hur som helst- lite villa villerkulla, men kul har jag haft.
Det är ju nu ingen fara; jag ska spackla och måla över detta snart. Då blir ordningen återställd.
Hoppas ni alla njuter av det helt underbara vädret! Det tänker jag göra nu.
Må så gott!

Inga kommentarer: