torsdag 31 maj 2012

Härligt!

Det är verkligen en härlig årstid just nu. Jag tog några bilder i vårat underbara uterum för bara några dagar sen, det syns på dem att det redan blivit grönare ute!
Vårat härliga uterum, där vi denna årstid äter nästan alla måltider vi kan. Det har verkligen blivit ett rum för avkoppling.
I år har jag införskaffat Mårbacka-pelargoner, det gör att uterummet nu känns lite mer ombonat.
Medan jag har grejat med vår trappa så har trädgården grönskat något alldeles. 
Jag har inte riktigt hunnit med att rensa alla rabatter, men det går nog bra ändå. Något ska man väl ha kvar att göra när trappan är klar...
Må så gott!

3 kommentarer:

Camillas vita villa sa...

Hej på dig!
Vilket fint uterum, precis i min smak. Visst är det helt underbart att även kunna sitta ute när det regnar och är kallt.
Kram Camilla

House and Garden by Bia sa...

Trevligt uterum du har. Jag gillar också mårbacka pelargoner. Själv har jag ett sommartorp och där måste det finnas mårbacka. Titta gärna in i min blogg vid tillfälle. Ha en bra dag.

Edtiaflicka sa...

Åh, vad fiiiint! Sköönt att sitta där efter en slitsam dag på jobbet! ;)

Kram!