lördag 15 september 2012

Mys

Jag har berättat tidigare att jag helt snöat in på vitbroderi och fina lakan.
Nu har jag samlat på mig så pass mycket att ja kan bäddat sängen här hemma med fina lakan!
Det blir riktigt fint.
Och varje gång jag går förbi sängen förundras jag över allt fint handarbete som är nedlagt på dessa tygstycken.
Det är klart... jag har försökt göra lite själv också. En vit tråd, en nål och lite tyg.
I dag är det dags för kräftskiva. Vi har börjat förbereda oss lite. Hoppas nu bara på fint väder.
Hoppas ni alla får en härlig helg!
Må så gott!

4 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Hej!
Men vad fint det blev,jag samlar också på gamla lakan o örngott, men jag har inte bäddat med dom...nu blev jag inspirerad att också göra det..vi får se.
Du skall ha en jätte fin helg med mycket mys o ljus.
Kram Bia

Beas sa...

Jag vill också prova på lite vitbroderi, det enda som egentligen "hindrar" mig är tiden. Var det roligt att brodera, kommer du att göra fler saker?

Bea

House and Garden by Bia sa...

Tittar in för att önska dej en fin början på veckan. Här börjar det klarna upp efter att det har regnat ett tag. Det blir att tvätta idag, o lite annat pyssel.
Ha det bra!
Kram Bia

hällkulla sa...

Oj, där skulle jag sova gott i gamla fina och mysiga lakan!! Och med den fina tapeten i bakgrunden!! Jätte snyggt vit medaljong tapet!
Tack, för att du troget lämnar hälsningar åt mig! Blir så glad!!
Ha det gott!
Kram
Pi