tisdag 4 september 2012

Nu nalkas det mörkare tider...

Jag börjar förbereda mig för lite mörkare tider.
Men oj, så tokigt det kan bli ibland...
Ny lampa till skrivbordet där datorn står införskaffades. Jättefin, från Clas Ohlson. Jo, jag hittar saker till mitt hem både här och där. En salig blandning mellan fina gatan och loppis!
Men tänk; jag köpte en glödlampa (som inte längre är glödlampor). Och vad blev det av det?..
Den var BLÅ!
 Inte hade jag tänkt på det, jag tog bara första bästa lampa...
Ok, jag får nog åka in till staden och köpa mig en ny nu i dagarna.
Hoppas ni haft en härlig början på veckan.
Må så gott!

4 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Go kväll!
Vilken härlig lampa..o vit också!
Ha en bra kväll
Kram Bia

Else´s Bod sa...

ÅÅ ja vill oxå ha en liknande lampa! så fina!

Ja nu får vi börja tända ljus osv... men lite mysigt är det ju oxå!...
Kram kram!!

Edtiaflicka sa...

Sguperfiiin lampa, men håller med! Det är svårt med glödlampor nuförtiden hahahaha

Kram Ida

Maria - Villa Krutbruket sa...

Godmorgon!

Väldigt snygg lampa!

Kikar in för att önska dig en fin söndag! Kram Maria