onsdag 19 december 2012

Tänk vilken tur!

Jag vann!
Ett presentkort från WhiteAway.se i utlottningen hos fina Emma med den superhärliga bloggen Emmas vita drömmar.
Jag får återkomma om detta.

Nu är det mindre än en vecka kvar till jul! Och så mycket att göra...
Jag satt mig bakom symaskinen igen.
Denna gång blev det några kuddar hos dottern.
Bildkvalitén är inte den bästa eftersom den enda kameran som fanns tillgänglig var mobilkameran.
De passade fint med det nya bordet jag målade åt henne för ett tag sen.
Må så gott!

3 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

Nä, vad kul! Uppmuntran inför jul!

Kram Ida

Lallbacken sa...

Hej Mariette. Är du så duktig med symaskinen? Jag blir faktiskt lite avundsjuk pga jag inte alls är kompis med maskinen. Din dotter har tur hon ;)
/mia

House and Garden by Bia sa...

Fina kuddar må jag säga!!
Ha det gott...och stressa lagomt:))
Kram kram