söndag 15 april 2012

Loppisfynd och lite uppvisning

Hurra för loppisar! Jag har nog lovsjungit loppisar och andrahandsbutiker här på bloggen tidigare. Men det kan nog inte göras för många gånger.
Jag har hittat så mycket fina lakan, just textilier är jag lite svag för...
Så vackert broderi...
Och för att inte nämna denna vackra spets...
 Det är väl klart att man faller.
Nu ska jag bara komma på vad jag ska göra av dessa vackra saker.
I går var vi och tittade på is-show inne i stan. 
De är så fantastiskt duktiga, allihop. Allt från små barn som ganska nyss lärt sig åka skridskor till riktigt duktiga tjejer och killar som kan göra det mesta på skridskor. En extra stjärna till de hockeykillar som ställt upp och förgyllt showen.
Må så gott!

1 kommentar:

Camillas vita villa sa...

Oh, sååå fina lakan, du kan sy hissgardiner, kuddfodral, påslakan och stolsdynor ja, listan kan göras lång. Ha det såå bra.
Kram Camilla