onsdag 11 april 2012

Tysslingen

Annandag påsk åkte vi till svansjön Tysslingen. Där brukar svanarna stanna till inför sin fortsatta resa i Sverige
Det är verkligen ett skådespel att titta på de vackra fåglarna.
Vad annat kan man säga. Min kamera fick gå varm...
De visade gladeligen upp sin flygkonst för alla som var där och tittade.
Det var inte så överväldigande många svanar kvar, men det är ändå sevärt!
Jag är väl ingen fågelexpert men detta är något jag gärna gör varje vår.
De har även ett litet café vid sjön, så självklart blev det en liten fika också...
Må så gott!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vilka fantastiska bilder du tagit på svanarna. Alla får vara med den 15:e Maj, det är det som jag tycker är så fantastiskt. Klicka på länken i mitt inlägg så kommer du till hemsidan. Kram,kram

Viola sa...

Vilka underbar bilder, måste ha varit en härlig upplevelse, kram