onsdag 20 juni 2012

Frukosten är räddad

Det har verkligen varit underbart väder idag. Lite bra för min del, jag har legat på knä i rabatterna hela dagen. Man vill ju att det ska vara fint till midsommar...
För inte så länge sen hittade jag några fina frukostskålar, som jag är så nöjd med: 
Lite lagom diskreta.
Det fanns ju inga direkta frukostskålar i den servis som vi köpte förut, eftersom den var av äldre datum så var det mer sopptallrikar (som kanske mest används som pastatallrikar nu...)
Nu kan vi äta yoghurt igen!
Bara en dag kvar till midsommar. Jag har inte hunnit fixa allt ännu, men det känns ändå lugnt. Lite opretentiöst borde nog midsommar vara ändå, eller vad tycker ni?
Vill också passa på att berätta att kära dotterns fot nu är bra igen, men det krävdes några dagar i stillhet.
Må så gott!

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Läckra skålar. Lite fransk stil? Har jag skrivit att jag nu bor på vårt torp? Det är möjligt, men det betyder att jag inte bloggar lika mycket, men det är svårt att låta bli. Trevlig midsommar önskar jag dej! Vi hör på bloggen.