måndag 25 juni 2012

Lite sen rapport

Bättre sent än aldrig, brukar man ju säga.
Därför kommer här en liten rapport från vårt underbara midsommarfirande.
Vi var hemma hos oss, där finns ytor att leka på och det finns rum att sitta och prata eller äta i.
Det var många underbara människor som kom.
Blommor hade vi plockat dagen innan, jättemysigt!
Vi gjorde en egen midsommarstång, lite vind och skev men den var ändå vår egen.
Mina älskade, fina midsommarflickor!
Tänk vilken tur jag har, som har så fina tjejer!
Eftersom vi inte har någon blommande pion här på tomten så fick jag köpa några pionblommor. Visst hör de väl midsommaren till?
Marguriter, nästan som prästkragar...

...och här är bilden från dagen efter.
En liten blomsterkrans på fönsterkarmen.
Hoppas ni alla haft en härlig midsommar!
Nu börjar min semester- fyra veckor av härligt lediga dagar!
Må så gott!

1 kommentar:

House and Garden by Bia sa...

Heej!Vilka härliga sommarbilder.Solen lyste hos er också ser jag. Vi firade på landet på logen, o det gick bra. Mycket mat o mycket skratt! Idag är jag tillfälligt i stan, åker till landet snart. Kram Bia