onsdag 6 juni 2012

Trådkorg

God förmiddag! Här målas det och fixas. 
Jag tror vädret är på vår sida idag, denna härliga onsdag- Sveriges nationaldag. Någonstans läste jag att det börjar bli tradition att äta smörgåstårta på just nationaldagen, det lät lite frestande. Kanske ska jag nappa på denna tradition. Vi har annars inte så många traditioner för just denna dag, är det någon annan som gör något speciellt den 6:e juni?
Tänkte jag skulle visa en så söt kort som jag köpte i Tallinn:
 Vi hittade en så härlig hantverksaffär därborta. Det fanns så mycket roliga och fina saker där.
Denna trådkorg och klädnypor av gammal modell fick följa med mig hem.
Ha en härlig dag, och passa på att fira Sveriges nationaldag!

2 kommentarer:

House and Garden by Bia sa...

Hej ! Tack för kommentaren, jag blir så glad när jag får en kommentar! Vi är några vänner som skall ut och fira på stan, sen blir det middag på restaurang. Ha en fin dag! Kram

Camillas vita villa sa...

Hej!
Vilken fin liten trådkorg.
Visst är det mysigt med lite traditioner, jag måste verkligen skapa mig lite nationaldagstraditioner.
Ha en fortsatt trevlig dag.
Kram Camilla