onsdag 12 oktober 2011

Onsdagsfundering

Onsdag, min lediga dag. I dag har jag unnat mig lite lyx, jag var till underbara Spa-huset och skötte om mina fötter lite grann. Det är verkligen inte varje dag de får lite omvårdnad. Underbart! Min arbetsgivare har satsat på friskvårdskuponger detta år, det är verkligen något bra, något att rekommendera. Så mycket enklare att använda sina friskvårdspengar på detta sätt! Funkar i alla fall superbra i en lite större stad med många som är anslutna.

Hittade för ett tag sen ett par gamla skridskor som jag bara var tvungen att köpa. De hade så charmiga böjar på skenan fram
De får nu hänga i hallen och påminna om att vinter är på gång.
I dag är det en underbar onsdag. Solen skiner och det är friskt och härligt ute.
Må så gott alla härliga!

1 kommentar:

Hammarsbacken sa...

Vilka charmiga gamla skridskor du hittat. Åh, vad skönt med fotvård. Det är ju inte allt för ofta man unnar sig det. Kram Sonja.