tisdag 5 april 2011

Tiden rusar iväg!

Enormt vad tiden går fort! Jag har många projekt på gång nu. Har ändå hunnit avsluta en del. Sekretären är nu klar men jag har inte fotat den ännu- det kommer. Hatthyllan är nästa projekt att starta. Nu är kakelugnen ansluten till murstocken, så nu när det blir lite varmare ute kanske vi kan börja elda i den; känns som en paradox...


Nu har det regnat en hel del och snart är all snö borta från gräsmattan. Underbart! Har ju dessvärre inte kunnat vara ute så mycket då...

Letar förtvivlat efter en korgstol som jag vill ha i vårt sovrum, det har visat sig vara svårt att få en modell som jag önskar.

1 kommentar:

Camillas vita villa sa...

Hej!
Visst är det härligt nu när snön nästan är borta.Jag längtar verlkligen efter lite sol och värme.Tack för all inspiration.
Kram
Camilla