fredag 22 april 2011

Londonresan och våra solpaneler

Ja, då var vi hemma igen efter en ganska kort och intensiv Londonresa
Tänk att det var så mycket mer sommar där än vad vi har här hemma i mellansverige. Syrénerna blommade och det var riktigt sommarvarmt. Jag blev tvungen att köpa mig en topp för min packning var mer anpassad till lite svalare väder. Tur då att vi hittade Primark, där de hade så fantastiskt billiga kläder... Vi hann också en tur med Londoneye. Känns som obligatoriskt när man ändå är i London. 

Nästa obligatoriska aktivitet vid en Londonresa; musical. Denna gång blev det "Love never dies"- uppföljaren till "Fantomen på operan". Den är verkligen något att rekommendera, tycker jag.
 Väl hemma igen har vi äntligen fått klart solpanelerna; tror jag. Vi har grejat med dem i flera dagar nu och jag hoppas verkligen att de sitter som de ska nu! Vi börjar i alla fall lägga på plåten på taket så... det är bara att hoppas. Det känns som vi har en fantastisk tur när vi nu fixar med taket- solen skiner och inte en droppe regn. Det får man vara tacksam för!
En riktigt fin lunch hade kära C. ordnat till också. Man kan bli glad för mindre!
Må så gott!

2 kommentarer:

Edtiaflicka sa...

Åh, vad härligt med en tripp till London! Jag drar till Barcelona om två veckor! Inte fel det heller ;)

Kram Ida

Camillas vita villa sa...

Hej!
Det låter verkligen härligt att få uppleva våren i London. Skönt att den nu också har kommit till oss.