torsdag 14 april 2011

Nu är den klar!

Nu är den äntligen klar, min loppisfyndade bänk. Jag har länge saknat en bänk att gömma skrivaren i. Skrivaren har stått på golvet och den har ju inte varit någon skönhet direkt... Jag hittade en låg bänk, en TV-bänk. Den passade alldeles utmärkt bredvid min fina sekretär.
Det var bara att sätta igång och måla, för självklart var den ju brun.
Ett litet skynke fick dölja själva skrivaren. Det var ju ganska praktiskt också med de två skåpen på sidorna, där kan ju diverse pärmar få plats. Det kommer alltså kännas mycket lugnare och renare vid sekretären nu.
Jag kunde inte låta bli att skriva lite i ena hörnet på bänken. Sapere aude: Våga vara klok.
Hela min fina skrivarhörna i ny skepnad. Nu kan jag känna mig ganska nöjd.
Må så gott!

2 kommentarer:

Gnistra i Norr sa...

Vad fin den blev!

Hoppas att du får en fin helg.

//Jeanette

Edtiaflicka sa...

Snyggggggt! :)
Ha en underbar helg!

Kram Ida