söndag 17 april 2011

Frisk doft i tvätten!

När det är dagar som den här, med sol och lite bris, bara måste man ju passa på att hänga tvätten på tork ute. Det blir ju en så underbar doft i kläderna efter att de hängt ute. Här i nya huset finns ingen torkvinda utan jag har spänt upp lite lina mellan två träd som så lägligt står på gräsmattan. Det ser lite romantiskt ut tycker jag så jag tror det får bli så jag torkar tvätten i fortsättningen.
Kära dottern hittade lite blommor på en bortglömd kulle på tomten, det är verkligen spännande att se vad som växer fram.
De blev fina på det lilla bordet inne.
Lite vitsippor och scilla. Viss är det väl vårigt!
Må så gott!

2 kommentarer:

Emmas vita drömmar ♥ sa...

Jag skulle hellre ha en fin tvättlina som du än min fula torkvinda - inget romantiskt över den, inte! =0)
Ha en fin söndagkväll.

Kram Emma

Mita sa...

Tack för de fina orden på min blogg...Kram från Mitas hantverk