onsdag 4 maj 2011

Glasbollar och blommor

Eftersom det inte varit så fint väder nu ett par dagar så passade jag på att Städa lite i mina skåp i helgen som gick. Det är alltid spännande och se vad man hittar, jag lyckas väldigt ofta köpa hem saker som jag inte ska använda just för tillfället- saker som är roliga att ha, som man bara måste ha...Jag hittade sådana saker nu i mitt skåp.
Fina små glasbollar. När man lägger dem i vatten ser de nästan ut som lite vattenbubblor. Det blev riktigt vackert med lite blommor vid sidan av, lite mer levande på något sätt. Dessa bollar köpte jag på en affär som tyvärr nu är nedlagd.

Kära dottern plockade in lite blommande kvistar- ser ut som körsbär men det får vi väl se till sommaren vad det är för ett träd. Det blev väldigt somrigt på hennes rum med denna kvist.
Må så gott!

1 kommentar:

Min stil sa...

Åh, så flott det ble. Romantisk...
:) Susanne